02 września 2013

Yankee candle - pierwsze testy wosków

  Kupując samplery można było się spodziewać, że będę chciała przetestować także woski. Zabawa z Yankee candle wciągnęła mnie na tyle, że zamówiłam je ze stronki http://www.candleroom.pl/  i to w bardzo atrakcyjnych cenach ;). Zakupiłam także kilka w sklepie stacjonarnym Zapach domu . A w mojej kolekcji znalazły się :

-Fluffy towels
-Clean cotton
-Camomile tea
-Pink sands
-Beach flowers
-Honey blossom
-Sweet strawberry
-Sun&sand
-Waikiki melon
-Wild passion fruit
-Pineapple cilantro
-November rain
-Honey spice
-Home sweet home



Na pierwszy ogień do przetestowania poszły :


CLEAN COTTON




Producent : Delikatny aromat cytryny z dodatkiem białych wiosennych kwiatów. Przypomina świeży zapach dopiero co wypranej pościeli suszącej się na słońcu.

Moja ocena : Zapach świeży, miły, nieco proszkowy, chemiczny ale mimo wszystko całkiem miły dla nosa. Faktycznie zamykając oczy wyobrażam sobie domek na wsi i powieszone na słońcu białe czyste prześcieradła. Dom pachnie dzięki niemu taką czystością. Naprawdę można sobie wyobrazić, że sam się posprzątał dzięki zapaleniu wosku ;). Szkoda, że takich tricków jeszcze nikt nie opracował :( . Po dłuższym paleniu zapach niestety staje się trochę duszący i przytłaczający. polecam ale do zapalenia na pół godzinki i w małym kawałeczku.

Zapach: 7/10
Intensywność : 8/10
Ponowny zakup - możliwe ale prędzej w formie dyfuzora do łazienki ;)


BEACH FLOWERS
























Producent :Delikatna kwiatowa kompozycja lilii, tuberozy i hiacynta, muśnięta mgiełką czystej, morskiej wody.


Moja opinia : Ten zapach akurat zakupiłam w sklepie stacjonarnym Zapach domu. Wąchając go przez folie wydawał się to przepiękny kwiatowy zapach subtelny i dość świeży. Jakie było moje zaskoczenie gdy go zapaliłam. Nie wytrwałam nawet 20 minut, ponieważ zapach okazał się bardzo ciężki i duszący i jak tylko się roztopił już czuć go było w całym domu . nawet po zgaszeniu ciężko były się go pozbyć przez dość długi czas. wywietrzyłam całe mieszkanie a i tak po godzinie nadal był obecny. Nie czułam tych kwiatów na plaży, czułam natomiast bez duuuużo bzu i nic więcej poza nim. Bez to raczej nie kwiat plażowy więc skąd pomysł nadania temu zapachowi nazwy beach flowers ? Był to mój pierwszy woskowy niewypał, od którego bardzo rozbolała mnie głowa muszę pomyśleć komu ten zapach podarować. Może ktoś inny będzie odbierał go całkiem inaczej niż ja.

Zapach: 3/10
Intensywność: 10/10
Ponowny zakup : W żadnym wypadku..



WILD PASSION FRUIT


  




















Producent: Egzotyczne połączenie owoców passiflory, soczystej mandarynki i delikatnego melona.
 
Moja opinia :Zapachy owocowe jak już wspominałam to moja bajka w 100 % tak tez było w tym przypadku.Cudowny, świeży,  kwaskowy wręcz musujący jak cytrusowy napój gazowany. Wszyscy domownicy się od niego uzależnili ;). ładnie i szybko rozchodzi się po mieszkaniu. Ma tylko jedną wadę - dość szybko znika zapach . drugie palenie to było już naciągane wyciśnięcie z niego jeszcze odrobiny zapachu. Pachnie niestety dość krótko ale i tak jest moim faworytem i poważnie zastanawiam się nad kupnem świecy.


Zapach: 10/10
Intensywność : 6/10
Ponowny zakup : Już zakupiony ;)


Moim faworytem kończę dzisiejszy post. Palicie woski yankee ? Macie swoich faworytów, których możecie polecić ?


6 komentarzy:

  1. Ja również zaczynam zabawę z yankee candle (z resztą tak samo jak z blogiem)i pochłonęło mnie to do reszty, póki co nie mam faworyta, ale mysle ze to kwesta czasu :)

    Pozdrawiam xxx

    OdpowiedzUsuń
  2. Zbliża się okres zimowy a w taki czas uwielbiam zapach świec i w tym roku chyba zamówię sobie kilka świeczek

    OdpowiedzUsuń
  3. Są cudowne! Ja jestem od nich uzależniona :) Ulubieniec - "miękki kocyk" mogłabym mieć takie perfumy ;)

    Pozdrawiam!


    www.eva-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdzie nie zaglądam tam yankee sama zaczynam nabierać na nie ogromnej ochoty

    OdpowiedzUsuń
  5. I genuinely enjoy looking through on this internet site , it has got good posts .
    jeux de gratuit
    jeux de fille
    jeux de guerre

    OdpowiedzUsuń
  6. często się to zdarza nawet w świecach zapachowych, po żapaleniu zapach jest intensywniejszy

    OdpowiedzUsuń