27 kwietnia 2012

Zachcianki zakupowe na wiosne i lato

 Za mną bardzo cięzki tydzień , nawet nie było kiedy napisać czegoś. Dzisiaj zamierzam przedstawić ubrania o których bardzo intensywnie myśle na lato ;).Oprócz tego po obejrzeniu filmiku Nieesi25 o szmatce muślinowej , postanowiłam zakupić to cudo . Użyłam już kilka razy i jestm bardzo zadowolona z efektu . Skóra po umyciu jest bardzo przyjemna w dotyku i wygładzona. Problem jest tylko w tym, że trzeba delikatnie jej używać ponieważ ma dość silne działanie peelingujące i zazwyczaj troszeczkę podrażnia moją skóre. Ale zaczerwienienie na szczescie utrzymuje sie dość krótko. Poleca ten wynalazek bo napewno przy regularnym stosowaniu zauważymy poprawę stanu naszej skóry , mniej zatkane pory ,mniej wyprysków, mniej zaskórników!


Spodnie z pull&bear kolor jest zjawiskowy ! niestety narazie w Rzeszowie nie ma tego kolorku :( wielka szkoda !




Bluza River island - bardzo podoba mi się ta sowa ! ma coś w sobie



Żakiet Mango - ze względu na klasyczny kolor i krój będzie pasował do wielu wielu rzeczy .




Koszulka Bershka - Tu chyba też jest Sowa no ale jakos tak podoba mi się ten kolor i krój ;)


Co sądzicie o nowej kolekcji H&M?? Jestem w tym sklepie prawie codziennie a poprostu nic nie mogę kupić ! kolekcja jak dla mnie fatalna ! dawno ne było tak kiepskiej ....

8 komentarzy:

  1. Te pierwsze spodnie z pull&bear są śliczne.
    Bardzo fajny blog, zapraszam do mnie http://passioninworld.blogspot.com/
    Dodaje do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  2. HEj znalazła odres twojego bloga na innym. Sama zaczynam i widze że konkurencja duża ale dasz radę. Powodzenia i zaczynam obserwować http://kobieta-po-30.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Tag dla ciebie jeśli już był to nie odpowiadaj http://kobieta-po-30.blogspot.com/2012/05/tag-11-questions.html

    OdpowiedzUsuń
  4. śWIETNY BLOG,A CIUCHY REWELACJA.Zapraszam również do mnie pod:dorotadz.blogspot.com.
    Oraz jeśli masz ochotę to proszę o zaobserwowanie,oraz polubienie bloga na fejsie.Z góry dziękuję.Odwdzięczę się tym samym.Pozdrawiam Cię i życzę miłego słonecznego dnia. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Najbardziej podoba mi się bluza z sową

    OdpowiedzUsuń
  6. fajna bluza z sową i kolorek spodni :) obserwuję :) jeśli Ci się podoba moj blog polub stronkę na facebooku :) z Góry dziękuję i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Im not capable of view this web site properly on chrome I believe theres a downside
    jeux de aventure
    jeux de amour
    jeux de cuisines

    OdpowiedzUsuń
  8. sówki na bluzach i t-shirtach wyglądają świetnie:)

    OdpowiedzUsuń