21 kwietnia 2012

Kosmetyczne zachcianki wiosna/lato 2012

Zaciekawiona recenzjami glossyboxa na wielu blogach postanowiłam zamowić to ciekawe pudełeczko z niespodzianką. Gdyby nie to, że nie mam karty kredytowej a z paypalem za duzo zachodu pewnie juz za 2 tygodnie listonos zapukałby do moich drzwi z niespodzianką no ale tak się nie stanie . Może to i dobrze bo zaczynam zastanawiać się czy to nie byłyby pieniądze wyrzucone w błoto bo tak naprawde ile tych kosmetyków bym użyła ? ile z nich uczuliłoby moją atopową skórę? Ciekawe ciekawe ;) Zobaczyłam gdzieś zawartość pudełka marcowego w którym była miniaturka perfum marc jacobs daisy - podkusiło mnie i poszłam do douglas sprawdzić cóż to za zapach. Niestety przepadłam ! Perfumy są piękne ! na początku owocowe póżniej przechodzą bardziej w świeże, kwiatowe nuty . Dlatego to jest zachcianka numer jeden ;) :




Czytałam też kilka recenzji podobno cudownego olejku suchego z drobinkami złota Nuxe dlatego też poważnie myśle nad jego zakupem - na początek pewnie 50 ml bo szkoda od razu 100 kupować skoro nie wiem jaki ma zapach i jak zachowuje si na skórze :

Oglądałam też ostatnio fimiki Nieesi25 odnośnie bronzerów i napaliłam się na jeden z  dwóch- według niej najlepszych . Co prawda można zbankrutować no ale o tym narazie nie myślę bo jeszcze nie kupuję ;) :
Zobaczyłam jeszcze gdzieś na allegro ładny rozświetlacz z benefit i też myślę nad jego kupnem :


Może  wy macie jakieś ciekawe propozycje sprawdzonych kosmetyków ? Napiszcie co lubicie i co polecacie . Ja poszukuje idealnej odżywki do włosów dla moich cienkich skłonnych do oklapywania i ze zniszczonymi końcówkami może jakies pomysły ;)? Miłej soboty !

3 komentarze:

  1. wypróbowałabym chętnie ten rozswietlacz z benefita :)

    zapraszam Cie do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja marzę o olejku do włosów Khadi :D

    OdpowiedzUsuń
  3. moim numerem jeden na wiosnę jest zdecydowanie lakier do ust YSL :) w intensywnym kolorze ożywia każdą stylizację :)

    OdpowiedzUsuń